Privacy - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Mercynurse - WaarBenJij.nu Privacy - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Mercynurse - WaarBenJij.nu

Privacy

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Mercynurse

08 Januari 2013 | Guinea, Conakry

Beste allemaal,

Over ' privacy' zou ik een aparte blog kunnen schrijven. Dat is natuurlijk nogal een ding hier op het schip. Zowel als het gaat om mijzelf (daarover later vast meer), als over de privacy van patienten, en zelfs van het land waar we te gast zijn. Maar ik houd het gezien mijn lange verhaal van eerder vandaag even kort. Ik laat jullie graag meelezen over mijn belevenissen hier. Mochten anderen belangstelling hebben, laat het mij dan weten, zodat ik zelf een keuze kan maken om wel of niet mijn gegevens, en dus privacy, met hen te delen.

Jullie in elk geval veel meeleesplezier gewenst!

Annemarie

PS Later vast meer over ' privacy' maar dan waarschijnlijk een ' cabinstory' ofzo ;-)

  • 08 Januari 2013 - 10:18

    Marielle:

    Hoi Anne,
    blij te horen dat je heelhuids bent aangekomen. Nu aan de slag. Geen privacy lijkt me best moeilijk,
    maar misschien went ook dat.
    Veel plezier in je werk toegewenst.

    Groet,
    Marielle

  • 08 Januari 2013 - 13:24

    Tante Hennie:

    Hoi Annemarie, fijn dat je een goede reis heb gehad.
    heel veel sterkte nu je aan het werk gaat, wat zul je veel tegen komen dat nieuw is, we
    vinden het erg leuk om alles te volgen. tot horens, liefs van tante Hennie.

  • 08 Januari 2013 - 14:46

    Simone Hazelaar:

    Lieve Annemarie,

    Goed om te lezen dat de reis goed is gegaan!!
    Ik ben heel benieuwd hoe je eerste echte werkdag is verlopen.
    Heb je verhalen net al gelezen, indrukwekkend....

    Liefs,
    Simone

  • 08 Januari 2013 - 19:22

    Mams:


    Hallo Anne, er zijn veel mensen die het leuk vinden om alles te leze.
    Van de kring vroegen ze er ook om . dat mag toch wel. zo lezen veel
    mensen je verhaal. dus hou daar rekening mee. liefs Mams.

  • 09 Januari 2013 - 01:09

    Monica:

    Hé Annemarie,

    Ik ben blij dat de reis goed is verlopen en dat je heelhuids bent aangekomen.
    Meid, meid wat een trip. Dat is even anders dan aankomen op Schiphol;)
    Ik heb net je stuk van gisteren gelezen....wat kun jij schrijven zeg, geweldig om te lezen!!
    Indrukwekkend en heel benieuwd naar je volgende verhalen.

    Werkse en tot later!!

    Liefs,
    Monica

  • 09 Januari 2013 - 19:53

    Janneke:

    Hey An, ik heb toch wel een beetje een brok in m'n keel, wanneer ik me bedenk hoe jij je de eerste dagen moet voelen! Hopelijk went het snel en je zult vast snel contact krijgen met andere mensen!
    Veel succes in het werk en alles wat erbij komt kijken!
    liefs janneke

  • 09 Januari 2013 - 20:09

    Corrine:

    Tjonge, volgens mij moet 't je duizelen daar! Niet alleen van al die mensen om je heen, maar ook alle indrukken. 'k Wens je heel veel sterkte met het ingewerkt worden! En breek je nek maar niet in die volle kamers!

    Gr. Corrine

  • 09 Januari 2013 - 22:01

    Peter En Janneke:

    Ha Zus,
    Fijn dat je veilig bent aangekomen op het schip.
    Je zal wel ontzettend veel ervarigen opdoen.
    Zoals we kunnen lezen kunnen er mensen geholpen worden,die anders een heel
    moeilijke toekomst tegemoet gingen.
    Veel sterkte bij je werk.

    groeten van de Dijkgraafweg

    p.s. Wanneer komt je boek uit? HaHa

  • 10 Januari 2013 - 21:50

    Marrie Rijkaart:

    Lieve annemarie
    Willen jou heel veel sterkte toewensen hopen dat je ook nog in de gelegenheid ben om wat van de omgeving te zien!!!
    gaan je volgen liefs o Adriaan en t marrie rijkaart

  • 10 Januari 2013 - 23:09

    Sander Rijkaart:

    Hey zus,

    Gewoon effe een kort berichtje van mij.
    Kan je al een beetje aarden op het schip?? Je bent vast al een keertje verdwaald denk ik...
    Zijn jouw hut-genoten ook Nederlands? of komen ze uit verschillende landen.
    Ondanks het soms moeilijke werk, hoop ik toch dat dit voor jouw een ervaring is die je nooit meer al vergeten.
    We vinden het echt leuk dat je zulke lange blogs schrijft, je schrijft het volgens mij ook erg makkelijk, klopt dat??
    Werkze verder, Gods Zegen daarbij!,

    Liefs van Sander en Christine

  • 12 Januari 2013 - 03:50

    Simone:

    Hey Annemarie,

    Begin je al een beetje je plekje te vinden?
    Ben benieuwd naar je verhalen!
    We missen je wel hier in de nachtdienst (ik zit samen met zuster Esther).

    Lieve groet,
    Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mercynurse

In het dagelijks leven werk ik op de intensive care van het Diaconessenhuis te Leiden. Vanaf begin januari 2013 hoop ik voor twee maanden als verpleegkundige te gaan werken op de Africa Mercy; het hospitaalschip van de christelijke internationale hulpverleningsorganisatie Mercy Ships. Het schip ligt momenteel in Conakry, de hoofdstad van Guinee (West-Afrika).

Actief sinds 15 Dec. 2012
Verslag gelezen: 859
Totaal aantal bezoekers 37629

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Twee maanden naar de Africa Mercy

Landen bezocht: